Helsinki

Asiakaspalvelu- ja hallintokoordinaattori

Asiakasyrityksemme Checkpoint Systems Finland Oy etsii Helsingin Konalassa sijaitsevaan toimistoonsa palveluhenkistä ja iloista ASIAKASPALVELU-/HALLINTOKOORDINAATTORIA. Tehtävä alkaa loka-marraskuun aikana neljän kuukauden määräaikaisella työsuhteella, jonka jälkeen vakinaistaminen on mahdollista. Työaika on 30 tuntia viikossa ja työskentely tapahtuu pääosin klo 8.00 – 16.00 välillä joko neljänä päivänä viikossa kokoaikaisesti tai viitenä päivänä viikossa osa-aikaisesti – tämän voit itse joustavasti valita!
Valitettavasti tämän tehtävän haku on päättynyt.
Avoimet työpaikat

Työtehtävät

Tulet työskentelemään yhdeksän hengen tiimissä ja asiakaspalvelupäällikkö on lähin esimiehesi.

Toimenkuvasi pääpaino tulee olemaan sisäisten ja ulkoisten asiakkaiden palveluun liittyvissä tehtävissä, kuten puheluihin ja sähköposteihin vastaaminen, asiakastietojen syöttäminen ja päivittäminen järjestelmään, tilausten ja asennustilauksien käsittely sekä laskutus ja markkinointikampanjoiden suunnittelu yhdessä myynnin kanssa.

Lisäksi hallinnoit reskontriin, maksuliikenteeseen ja palkanmaksuun liittyviä töitä Suomen toimiston osalta yhteistyössä Espanjassa sijaitsevan taloushallintotiimin kanssa sekä hoidat muita yleisiä pienen toimiston hallintoon liittyviä päivittäisiä asioita.

Edellytykset

Sinulla on mielellään kaupallinen koulutus ja useamman vuoden ajalta kokemusta vastaavista asiakaspalvelun ja hallinnon tehtävistä. Kommunikoit sujuvasti suomen- ja englannin kielellä, muu kielitaito on plussaa. SAP-järjestelmän tuntemus ja käyttökokemus katsotaan eduksi.

Työntekijänä olet tarkka, oma-aloitteinen, positiivinen ja huumorintajuinen tiimin jäsen. Sinulla on hyvä paineensietokyky ja pystyt tarvittaessa venymään työtilanteen mukaan ja langat pysyvät käsissäsi, eikä hymysi hyydy kiireenkään keskellä. Luonteeltasi olet sosiaalinen, asiakaspalveluhenkinen ja pidät ihmisten kanssa työskentelystä.

Edut

Asiakasyrityksemme tarjoaa sinulle vaihtelevan toimenkuvan ja mahdollisuuden hoitaa itsenäisesti monipuolista tehtäväkenttää kansainvälisessä ympäristössä.

Lisätiedot

Haethan tehtävää pikaisesti, sillä ryhdymme käsittelemään hakemuksia saapumisjärjestyksessä. Lähetä englannin kielinen ansioluettelosi ja hakemuksesi palkkatoiveineen järjestelmämme kautta.

Yhteyshenkilöt

Kysymykset voit ohjata suoraan:

Tarja Laakso
tarja@poolia.fi
0207290837

Sanna Majava
sanna@poolia.fi
0207290838

Checkpoint Systems

Checkpoint Systems on johtava kansainvälinen hävikin- ja saatavuushallinnan sekä tuotesuojauksen toimittaja. Checkpointin innovatiiviset ratkaisut auttavat vähittäiskauppoja ja niiden toimittajia vähentämään hävikkiä ja parantamaan tuotteiden saatavuutta. Checkpoint on osa CCL Industries -konsernia, joka työllistää globaalisti yli 20 0000 henkilöä. Lisätietoa osoitteesta www.cclind.com.

Siirry yrityksen kotisivuille

Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön. 

Seuraa Pooliaa Somessa!
LinkedIn Facebook Instagram Twitter

Sijainti
Helsinki
Työsuhteen tyyppi
Määräaikainen
Ilmoitus jätetty
19.09.2019
Viitenumero
531583
Yhteyshenkilö

Tarja Laakso

tarja@poolia.fi

p. +358 20 729 0837