Espoo

Hallinnon asiakaspalveluassistentti

Haemme ohjelmistoalan konserniasiakkaallemme Accountor Finagolle asiakaspalveluhenkistä Hallinnon asiakaspalveluassistenttia Espoon Keilaniemeen osa-aikaiseen (50%) ja määräaikaiseen (arviolta 6 kk, jatko on mahdollinen) työsuhteeseen. Työ alkaa heti/sopimuksen mukaan.

Työtehtävät

Työtehtäviisi kuuluu vaihdellen hallinnon tehtäviä ja avustavia asiakaspalvelun tehtäviä. Hallinnon tehtäviä ovat laskutuksiin, sopimuksiin ja asiakastietokantaan yms. liittyvät tehtävät sekä asiakaspalvelussa B2B asiakkaiden neuvonta ja kysymyksiin vastaaminen.

Edellytykset

Roolissa pärjätäksesi sinulla tulisi olla

– aiempaa kokemusta vastaavista hallinnollisista sekä asiakaspalvelutehtävistä (hallinnon, sopimusten, asiakasrekisterien yms. parissa työskentely katsotaan eduksi)
– näppärät hoksottimet tietotekniikan osalta
– aitoa halua auttaa asiakkaita ja positiivinen sekä joustava ote työhön
– sujuva suullinen ja kirjallinen suomen kielen osaaminen, sekä valmius käyttää englantia. Ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi.

Sinun ei vielä tarvitse olla täysin valmis tekijä tähän rooliin, tuemme kehitystäsi, mutta rooli on tärkeä tiimin lisäys. Siksi arvostamme aiempaa työkokemusta vastaavanlaisista tehtävistä ja oppivaista asennetta.

Edut

Accountor Finagon viihtyisä ja mukava toimisto sijaitsee Espoon Keilaniemessä. Tehtävässä työskentelet osana 6 hengen hallintotiimiä, jossa jokaisella on mahdollisuus kehittää työtapoja ja jokaisen työpanos on arvostettu sekä tärkeä. Viihdyt varmasti, jos haluat työskennellä ratkaisukeskeisesti ja ottaa rohkeasti vastuuta työstäsi. Arvostat työkavereitasi ja jaat ajatuksiasi. Olet muita kohtaan ystävällinen ja luot ympärillesi hyvää fiilistä.

Asiakkaamme tavoitteena on olla alan halutuin työnantaja. Motivoituneet ja tyytyväiset tekijät ovat nopean kasvun ja kansainvälistymisen kantava voima, minkä vuoksi henkilöstön hyvinvointiin satsataan. Työympäristö ruokkii työssä viihtymistä, ammatillista kehittymistä sekä oman elämän tasapainoa.

Työajoissa on joustavuutta, työvälineet tukevat ergonomiaasi ja asiakkaamme järjestää useamman kerran vuodessa vapaamuotoisempia aktiviteetteja, tiimipäiviä, koko talon tapahtumia sekä monia muita juhlan hetkiä.

Lähetä hakemuksesi jo tänään ja liitä cv:si, hakemuksesi ja palkkatoiveesi mukaan.

Yhteyshenkilöt

Sanna Majava
sanna@poolia.fi
puh. 020 729 0838

Annastiina Korpi
annastiina@poolia.fi
puh. 020 729 0835

Accountor Finago

Accountor Finago on johtava pohjoismaisia markkinoita palveleva taloushallinnon ohjelmistoyritys. Yrityksen tuoteperhe kattaa kaikki sähköisen taloushallinnon ratkaisut, joita pk-yritykset ja tilitoimistot tarvitsevat liiketoimintansa tueksi. Pilvipalveluina toimivilla ohjelmistoilla, Procountorilla ja Tikonilla, hoidetaan jo yli 120 000 yrityksen taloushallinto Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Ohjelmistot ovat käytössä yli 1400 tilitoimistossa. Yrityksen toiminnan lähtökohtana on palava halu auttaa muita yrityksiä sekä tilitoimistoja hoitamaan taloushallintonsa helposti, luotettavasti ja tehokkaasti erinomaisilla sähköisen taloushallinnon ohjelmistoilla.

Accountor Finago on osa talous- ja henkilöstöhallinnon sekä ohjelmistoja tuottavan Accountor Groupin liiketoimintaa. Pelkästään Accountor Finagolla työskentelee lähes 250 ammattilaista, ja kasvavaan joukkoon haetaan jatkuvasti uusia, osaavia ihmisiä, jotka rakastavat numeroita.

Siirry yrityksen kotisivuille

Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön. 

Seuraa Pooliaa Somessa!
LinkedIn Facebook Instagram Twitter

Sijainti
Espoo
Työsuhteen tyyppi
Määräaikainen
Ilmoitus jätetty
30.09.2019
Viitenumero
712738
Yhteyshenkilö

Sanna Majava

sanna@poolia.fi

p. +358 20 729 0838