Helsinki

Kirjanpitäjä ja osa-aikainen Palkanlaskija

Premium Group on kokonaisvaltaisen laki- ja talousasianhoidon edelläkävijä. Meillä laki- ja talousasiat kulkevat käsi kädessä. Vaativa asiakaskuntamme arvostaa henkilökohtaista palveluamme ja tiimiemme asiantuntijuutta. Haemme nyt vahvan ja vakaan kasvumme tueksi Helsingin Etelärantaan KIRJANPITÄJÄÄ ja osa-aikaista PALKANLASKIJAA (noin puolipäiväinen tarve ja työajat joustavasti sovittavissa) vakituisiin työsuhteisiin. Työt alkavat heti sopivien henkilöiden löydyttyä.
Valitettavasti tämän tehtävän haku on päättynyt.
Avoimet työpaikat

Työtehtävät ja edellytykset

Kirjanpitäjänä toimenkuvasi sisältää laajasti kaikkea yhtiömuotoisten asiakkaiden taloushallintoon liittyviä tehtäviä ostolaskujen, reskontrien ja maksuliikenteen hoidosta juoksevan kirjanpidon tehtäviin. Vastaat itsenäisesti asiakkaiden taloushallinnon hoitamisesta. Eduksi luemme kokemuksen tilipäätöksien ja veroilmoituksien tekemisestä.

Sinulle on kertynyt käytännön kokemusta vähintään kahden vuoden ajalta ja sinulla on hyvä kaupallinen koulutus. Hallitset juoksevan kirjanpidon ja ymmärrät taloushallinnon vaatimien toimintojen kokonaisuuden.  Oletamme, että olet toiminut sähköisien taloushallinnon ohjelmien kanssa; käytössä ovat Procountor ja Netvisor. Asiakaspalvelu on sinulle tuttua ja se sujuu hyvin suomeksi sekä myös tarvittaessa englanniksi, ruotsin kielen taito on suureksi eduksi.

Palkanlaskijana toimenkuvasi sisältää asiakasyritysten kokonaisvaltaisen palkkojen hallinnan. Asiakkaillemme tehdään sekä tunti- että kuukausipalkkojen sekä lomapalkkojen laskentaa. Tulorekisteri on sinulle tuttu ja etuna pidämme TES -osaamista.

Toivomme tulevalta palkanlaskijaltamme riittävää työkokemusta palkkahallinnon hoitamisesta sekä alalle soveltuvaa koulutusta. Vaatimuksena pidämme myös aiempaa toimintaa sähköisten järjestelmien kanssa. Yritysten palkat ovat erittäin tärkeä osa-alue, joten toivomme sinun olevan hyvä ja sujuva asiakaspalvelussa ja yhteydenpidossa asiakkaiden kanssa. Pystyt toimimaan suomen lisäksi tarvittaessa englanniksi – ruotsin kielen taito on eduksi.

Arvostamme

Arvostamme haluasi kehittyä ammatillisesti avoimin mielin. Olet työtä pelkäämätön ja koet uudet asiat hyvänä haasteena. Kysyt rohkeasti neuvoa, jos asiat eivät selviä oma-aloitteisesti. Pystyt kiireen keskelläkin hyvään vuorovaikutukseen asiakkaiden ja tiimin kanssa. Huumorintajukaan ei ole haitaksi rennossa työyhteisössä!

Tarjoamme

Premium Group tarjoaa taloushallinnon omakseen kokevalle henkilölle mahdollisuuden mielekkääseen ja motivoivaan työhön sekä mahdollisuuden kasvattaa omaa ammattitaitoaan yhä pidemmälle. Mukavien työkavereiden lisäksi saat bonuksena mahtavan sijainnin aivan Helsingin ytimessä Kauppatorin laidalla!

Lisätietoja

Haethan tehtävää heti, sillä ryhdymme käsittelemään hakemuksia saapumisjärjestyksessä. Liitä tietoihisi ansioluettelosi sekä hakemuksesi palkkatoiveineen sekä maininta kumpaa paikkaa haet.

Premium Group 

Premium syntyi vuonna 2007 halusta auttaa asiakasta hallinnoimaan kokonaisuuksia family office -periaatteella. Kymmenen vuotta myöhemmin Premium on kokonaisvaltaisen laki- ja talousasianhoidon edelläkävijä.Meillä laki- ja talousasiat kulkevat käsi kädessä. Tämän vuoksi suosimme usein tiimityöskentelyä laki- ja talouspuolen ammattilaistemme kesken. Jatkuvasti kouluttautuva henkilöstömme on aina ajan hermolla. Kun ajantasainen tieto on sekä asiakkaan että Premiumin koko tiimin käytössä, voimme toimia asiakkaan kanssa kuin yksi yritys. Tavoitteenamme on rakentaa Premiumista laki- ja talouspalveluiden näkemyksellisin toimija ja alan halutuin työpaikka.

Siirry yrityksen kotisivuille

Seuraa Pooliaa Somessa!
LinkedIn Facebook Instagram Twitter

Sijainti
Helsinki
Työsuhteen tyyppi
Vakituinen
Ilmoitus jätetty
26.03.2020
Viitenumero
1713812
Yhteyshenkilö

Tarja Laakso

tarja@poolia.fi

p. +358 20 729 0837