Helsinki

Ostoreskontranhoitaja

Etsimme nyt Helsingin kantakaupungissa sijaitsevalle asiakkaallemme kahta OSTORESKONTRANHOITAJAA määräaikaiseen 6 - 12 kuukautta kestävään työsuhteeseen. Työn aloitus vuoden lopusta tai viimeistään vuoden 2021 alussa.
Valitettavasti tämän tehtävän haku on päättynyt.
Avoimet työpaikat

Työtehtävät

Työhösi ostoreskontranhoitajana kuuluu mm. laskujen perustietojen tarkistaminen, tiliöinti ja ALV käsittelyn varmistaminen, tarkastajalle lähetys ja kirjanpitoon siirto sekä maksumuistutusten käsittely, toimittajakyselyihin vastaaminen ja toimittajarekisterin ylläpito. 

Edellytykset

Toivomme sinulta tehtävään soveltuvaa taloushallinnon koulutusta ja useiden vuosien kokemusta vastaavista tehtävistä. Suomen kielen lisäksi sinulla on hyvä englannin kielen taito ja mielellään Basware P2P:n tuntemusta sekä kokemusta nykyaikaisesta laskukäsittely-ympäristöstä tai jonkun suuremman yhtiön laskumassoista. Oma-aloitteinen, tarkka ja huolellinen työskentelytyyli on sinulle ominaista.

Lisätiedot

Haethan tehtävää pikaisesti ja liitä hakemukseesi myös palkkatoiveesi!

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja tehtävästä antaa Tarja Laakso, puh. 020 7290 837 / tarja@poolia.fi.

Poolia Suomi Oy

Poolia on asiantuntijahenkilöstön projektityöhön, rekrytointiin ja suorahakuihin erikoistunut yritys. Toimimme seuraavilla alueilla: toimisto, taloushallinto ja rahoitus, IT, HR, myynti ja markkinointi sekä johtotehtävät. Olemme HPL:n jäsen ja OMX-pörssinoteerattu yhtiö. Ajantasaiset tilaajavastuulain mukaiset tietomme löydät osoitteesta www.vastuullinenyritys.fi.

Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön. 

Seuraa Pooliaa Somessa!
LinkedIn Facebook Instagram Twitter

Sijainti
Helsinki
Työsuhteen tyyppi
Määräaikainen
Ilmoitus jätetty
02.11.2020
Viitenumero
2444015
Yhteyshenkilö

Tarja Laakso

tarja@poolia.fi

p. +358 20 729 0837