Työnkuva
Palveluohjaajan tehtävässä pääset tekemään siivouksen parissa mm. ohjausta, tarviketilauksia, töiden järjestelyä, laadunseurantaa sekä lisäksi siivoustyötä. Mikäli sinulla on reipas ja oma-aloitteinen työskentelytyyli ja omaat huolellisen kädenjäljen, olet todennäköisesti etsimämme henkilö! Suoriutuaksesi työssä hyvin sinun tulee kyetä tehokkaaseen työskentelytahtiin sekä lisäksi tulla hyvin toimeen muiden ihmisten kanssa, joita ohjaat ja kohtaat työpäiväsi aikana. Tehtävässä tarvitset lisäksi kykyä kokonaisuuksien hallintaan, ongelmanratkaisutaitoja sekä positiivista asiakaspalveluasennetta. Kyseessä on kokoaikainen (37,5 h) työ, jossa työajat sijoittuvat pääsääntöisesti arkeen klo 6.00-16.00 välille.
Työt alkavat sopimuksen mukaan ja työsuhde on määräaikaisuus Poolia Henkilöstövuokraus Oy:n kautta, mutta mahdollisuus jatkolle on olemassa.
Odotamme
puhtauspalvelualan koulutusta sekä aiempaa kokemusta alalta. Työ on liikkuvaa työtä siivouskohteiden välillä, joten ajokortti on välttämätön. Edellytämme lisäksi sujuvaa suomen kielen taitoa sekä sähköisten järjestelmien hallintaa.
Kiinnostuitko?
Hieno homma, jätäthän siis hakemuksesi järjestelmän kautta pian, sillä paikat täytetään heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa HR-konsultti Minna Savikko: minna.savikko@poolia.fi/puh. 0207290852.
HH-kiinteistöpalvelut Oy
on Tampereen alueella jo yli 50 vuotta toiminut perheyritys, joka nimensä mukaisesti tarjoaa kiinteistöjen ylläpitoon liittyviä palveluita, kuten kiinteistönhuoltoa, puhtauspalveluita, talotekniikkaa ja vartiointipalveluita. Työssä panostetaan työntekijöiden viihtyvyyteen, ammattimaisiin työvälineisiin ja –aineisiin sekä ammattitaidon ylläpitoon. Lue lisää täältä: https://hhkp.fi