Lahti

Service Desk Specialist

Asiakkaamme on kansainvälinen tietotekniikan ulkoistuspalveluita tarjoava yritys, jolle etsimme nyt useampaa asiakaspalvelutaitoista Service Desk Specialistia työskentelemään Lahteen. Service deskissä työvuorot sijoittuvat  arkisin klo 7-18 välille. 

Mistä on kyse?

Kyseessä on puhelimitse ja sähköpostitse tehtävää Windows työasemaympäristöön ja erilaisiin sovelluksiin (ERP/HR/taloushalliinto) liittyvää teknistä asiakastukityötä erilaisissa vika- ja häiriötilanteissa, tikettien käsittelyä, vianmäärittelyä ja tarvittaessa myös eteenpäin ohjaamista. Työasematuen puolella tehdään myös mm. etäasennuksia ja loppukäyttäjien neuvontaa ja käyttötukea etäyhteksiä hyödyntäen. 

Työ on vahvasti sähköpostitse ja puhelimitse tapahtuvaa asiakaspalvelua ja on välillä hyvinkin hektistä, joten toivomme kykyä työskennellä myös ajoittaisen kiireen keskellä. 

Mitä odotamme?

Voit olla esim. vastavalmistunut tai opintojesi loppusuoralla oleva tietojenkäsittelyn tradenomi, datanomi tai insinööri. Myös harrastuneisuus tietotekniikan parista on erittäin arvokasta. 

Olet toivottavasti jo työskennellyt asiakaspalvelutehtävissä ja viihdyt ihmisten parissa, neuvoen ja auttaen heitä päivittäisissä tietotekniikkaan liittyvissä vikatilanteissa. Yhteydenottoja tulee laajasti hyvin erityyppisistä asioista, joten työskentely vaatii myös oma-aloitteisuutta ja aktiivisuutta tiedon ja ratkaisujen hakemiseen. 

Osa yhteydenotoista ovat englanninkielisiä ja siksi sinulla tulee olla valmius työskennellä suomen lisäksi myös englannin kielellä. 

Mita tarjoamme?

Tarjoamme sinulle kokoaikaisen ja pitkäaikaisen työsuhteen ja monipuolisen tehtävän isossa ja kansainvälisessä yrityksessä, erittäin mukavan ja osaavan tiimin sekä esihenkilön tuen, nykyaikaisen työympäristön sekä mahdollisuuden monipuoliseen tekniseen kehittymiseen. Tämä voi olla myös palkallinen harjoittelupaikka sinulle ja sen myötä mahdollisuus opintojensa loppuvaiheessa olevalle opiskelijalle saada työura käyntiin tunnetussa ja hyvämaineisessa IT-alan palveluyrityksessä. 

Lisätietoja

Tiimissä on useampi paikka auki ja hakuprosessi jo käynnissä, joten haethan tehtävää mahdollisimman pian! Lisääthän CV:si lisäksi myös hakemuksen, jossa kerrot lyhyesti taustastasi, aloitusmahdollisuudestasi, motivaatiostasi haettuun service desk tehtävään sekä palkkatoiveesi.

Lisätietoja tehtävästä saat ottamalla yhteyttä Poolia IT:n rekrytointikonsultteihin:

Sigrid Puhilas-Ikonen
sigrid@poolia.fi
+358 20 7290 839

Annastiina Korpi
annastiina@poolia.fi
+358 20 7290 835

Poolia IT Oy

Poolia IT on ketterä ja alati kasvava rekrytointiyritys. Teemme tiiviisti yhteistyötä eri oppilaitosten kanssa ja meillä on useita asiakassuhteita, joiden kanssa saumaton yhteistyö on sujunut jo vuosia. Panostamme laadukkaaseen työnhakijakokemukseen, sekä hyvään aktiiviseen viestintään rekrytointiprosessin eri vaiheissa. Arvostamme kaikkia hakijoitamme ja työntekijöitämme, mikä takaa sen, että työtä tehdään ihmisläheisesti. Työviihtyvyyttä luomme mm. toimimalla työnantajana joustavasti ja järjestämällä työntekijöillemme erilaisia tapahtumia pitkin vuotta. Osana Poolia Oy:tä olemme HPL:n jäsen ja OMX-pörssinoteerattu yhtiö.

Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön. 

Seuraa Pooliaa Somessa!
LinkedIn Facebook Instagram Twitter

Sijainti
Lahti
Työsuhteen tyyppi
Vakituinen
Ilmoitus jätetty
16.11.2020
Viitenumero
2529288
Yhteyshenkilö

Annastiina Korpi

Annastiina@poolia.fi

p. +358 20 729 0835