Helsinki

Taloushallinnon assistentti

Asiakasyrityksemme Helsingin Pihlajanmäessä etsii nyt kauttamme taloustiiminsä vahvistukseksi Taloushallinnon assistenttia / Ostoreskontranhoitajaa. Tehtävä on vakituinen ja alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä.

Työtehtävät

Tulet vastaamaan ostoreskontrasta ja toimit Palette-järjestelmän pääkäyttäjänä. Päätehtäviisi kuuluu ostolaskujen käsittely sisältäen kierrätyksen, tiliöinnin, täsmäytyksen ja maksatuksen. Lisäksi pidät yllä toimittajarekisteriä ja olet yhteydessä toimittajiin tarvittaessa. Päätehtäviesi lisäksi toimit myyntireskontran sijaisena ja osallistut muihin taloushallinnon tehtäviin osaamisesi mukaan. Työskentelet osana viiden hengen taloustiimiä.

Edellytykset

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa talousalan tutkintoa (merkonomi/tradenomi), aiempaa kokemusta vastaavista tehtävistä, toimisto- ja taloushallinnon ohjelmistojen hallintaa sekä hyvää englannin kielen taitoa.

Arvostamme järjestelmällistä, tarkkaa, yhteistyökykyistä ja toimeen tarttuvaa asennetta.

Lisätiedot

Lähetäthän ansioluettelosi ja hakemuksesi palkkatoiveineen järjestelmämme kautta pikaisesti, sillä ryhdymme käsittelemään hakemuksia saapumisjärjestyksessä.

Yhteyshenkilöt

Tarja Laakso
tarja@poolia.fi 
0207290837

Sanna Majava 
sanna@poolia.fi 
0207290838

Poolia Suomi Oy

Poolia on asiantuntijahenkilöstön projektityöhön, rekrytointiin ja suorahakuihin erikoistunut yritys. Toimimme seuraavilla alueilla: toimisto, taloushallinto ja rahoitus, IT, HR, myynti ja markkinointi sekä johtotehtävät. Olemme HPL:n jäsen ja OMX-pörssinoteerattu yhtiö. Ajantasaiset tilaajavastuulain mukaiset tietomme löydät osoitteesta www.vastuullinenyritys.fi.

Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön. 

Seuraa Pooliaa Somessa!
LinkedIn Facebook Instagram Twitter

Sijainti
Helsinki
Työsuhteen tyyppi
Vakituinen
Ilmoitus jätetty
26.11.2019
Viitenumero
1050383
Yhteyshenkilö

Tarja Laakso

tarja@poolia.fi

p. +358 20 729 0837