Työtehtävät
Satakerran asiakaskunnassa on kasvavan kansainvälisen asiakaskannan lisäksi paljon kotimaisia menestyviä startupeja sekä jo toiminnassaan vakiintuneita yrityksiä. Hoitaisit itsenäisesti, yhteistyössä tiimisi kanssa, asiakasyritysten kirjanpidon, raportoinnin, alv-laskennan ja -ilmoitukset, tilinpäätökset, veroilmoitukset ja yhtiöhallinnon.
Edellytykset
Tärkein ominaisuutesi on halu huolehtia asiakkaista kokonaisvaltaisesti. Arvostamme kokemusta sähköisestä taloushallinnosta, tuntemusta Procountor, Microsoft Navision tai SAP ohjelmistoista sekä hyviä asiakaspalvelutaitoja. Edellytämme hyvää suomen ja englannin kielen taitoa. KLT-tutkinto tai halukkuus sen suorittamiseen katsotaan eduksi.
Edut
Satakerta panostaa henkilökunnan työhyvinvointiin mm. runsailla koulutusmahdollisuuksilla, erilaisin virkistystapahtumin ja monipuolisin eduin. Tyytyväiset asiakkaat ja heiltä saatu positiivinen palaute on hyvä työhyvinvoinnin lisääjä!
Lisätiedot
Kiinnostuitko? Kysymyksiisi vastaa Poolialta Kati Rahikka.
Satakerta Rödl & Partner Oy
Satakerta Rödl & Partner Oy on Taloushallintoliiton auktorisoima tilitoimisto. Helsingin toimistomme sijaitsee ydinkeskustassa, Kalevankadulla Hotelli Tornia vastapäätä. Tarjoamme kotimaisille ja kansainvälisille asiakkaillemme kokonaisvaltaisia talous- ja henkilöstöhallinnon palveluita. Voit lukea meistä lisää osoitteesta www.satakerta.fi