Työtehtävät
Työtehtäviisi kuuluu monipuoliset assistentin tehtävät sisältäen mm. myynnin tukena toimimisen, taloushallinnon avustavat tehtävät, tapahtumajärjestelyt, viestintäkanavien ylläpito, sidosryhmäsuhteiden hallinta, postin vastaanotto ja lähettäminen, toimitusketjunhallinnan avustavat tehtävät sekä muut yleiset toimiston ylläpitoon liittyvät tehtävät.
Mitä odotamme sinulta?
- Sujuvaa suomen ja englannin kieltä
- Positiivista ja itseohjautuvaa asennetta
- Kokemusta vastaavista toimistoassistentin tehtävistä
- Hyviä it-taitoja erityisesti Excelin ja taloushallintajärjestelmien osalta
- Kokemus julkisista hankinnoista on eduksi
Hakuohjeet
Mikäli kiinnostuit, niin jätä hakemuksesi ja CV:si meille palkkatoiveineen ja ota yhteyttä, mikäli sinulla heräsi jotain kysyttävää. Huomioithan, että hakuprosessi on jo käynnistynyt ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lähetäthän siis hakemuksesi mitä pikimmin! Ilmoitus poistetaan heti kun tehtävä on täytetty.
Lisätietoja tehtävästä antavat Poolian rekrytointikonsultit Sanna Majava (sanna@poolia.fi / 020 7290 838) ja Juho Honkanen (juho@poolia.fi / 020 7290 848).
Poolia
Making your job even better
Poolia on rekrytointiin, henkilöstövuokraukseen, suorahakuihin ja alihankintaan erikoistunut yritys. Rekrytoimme henkilökuntaa usealla eri toimialalla Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Panostamme laadukkaaseen työnhakijakokemukseen, sekä hyvään aktiiviseen viestintään rekrytointiprosessin eri vaiheissa. Henkilöstöala HELA:n jäsenenä ja OMX-pörssinoteerattuna yhtiönä olemme sitoutuneet vastuullisuuteen kaikissa maissa, joissa toimimme. Ajantasaiset tilaajavastuulain mukaiset tietomme löydät osoitteesta www.vastuullinenyritys.fi. Katso avoimet työpaikkamme osoitteesta www.poolia.fi.
Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön.
Seuraa Pooliaa Somessa!
LinkedIn Facebook Instagram Twitter TikTok