Työtehtävät
Tässä roolissa tulet vastaamaan myyntireskontran päivittäisestä hoidosta, perinnän seurannasta sekä tuesta liiketoimintakontrollereille.
Myyntireskontran osalta tehtäviisi kuuluu laskutustietojen kokoaminen ja asiakaslaskujen laatiminen, laskujen ja maksujen käsittely sekä seuranta. Perinnän osalta seuraat erääntyneitä laskuja ja hoidat laskujen perintää kontrollereiden ohjauksessa. Lisäksi seuraat maksusuunnitelmia ja valvot niiden toteutumista.
Työskentelet tiiviissä yhteistyössä kontrollereiden kanssa ja tuet heitä monipuolisesti mm. tietojen keruussa, raportoinnissa ja tiedostojen ylläpidossa. Lisäksi avustat ulkomaisten tytäryhtiöiden (Saksa, Ranska ja Yhdysvallat) kontrollereita hallinnollisissa tehtävissä.
Tehtävässäsi raportoit CFO:lle ja työskentelet osana Meriman seitsemän hengen taloustiimiä.
Edellytykset
Tehtävässä menestyminen edellyttää oma-aloitteista ja aikaansaavaa työotetta sekä kykyä toimia tehokkaasti vaihtelevissa tilanteissa. Sinulla on aiempaa kokemusta myynti- ja/tai ostoreskontran hoitamisesta sekä hyvät Excelin käyttötaidot (mm. pivot taulukot ja VLOOKUP). Työskentelytyyliltäsi olet tarkka, järjestelmällinen ja organisointikykyinen.
Arvostamme kykyä hallita useita tehtäviä samanaikaisesti ja toimia tehokkaasti myös ajoittaisen kiireen alla. Toivomme sinulta joustavuutta, oma-aloitteisuutta sekä halua kehittää osaamistasi ja tarttua rohkeasti erilaisiin tehtäviin. Suomen kielen lisäksi työskentelet sujuvasti myös englannin kielellä sekä suullisesti että kirjallisesti.
Osittainen etätyöskentely on mahdollista perehdytysjakson jälkeen.
Lisätiedot ja hakuohjeet
Mikäli kiinnostuit, jätä ansioluettelosi ja hakemuksesi palkkatoiveineen sivustojemme kautta ilmoituksessa näkyvän ”hae työpaikkaa” -painikkeen kautta. Huomioithan, että emme hyväksy sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia GDPR syistä. Lisätietoja tehtävästä antaa Poolian rekrytointikonsultti Tarja Laakso (020 7290 837 / tarja@poolia.fi).
Merima Oy
Merima has been for 35+ years providing solutions for every aspect of interior shipbuilding. Merima’s services include comprehensive turnkey supply projects, tailored solutions for unique needs and refurbishment for the renewal and renovation of areas. World-class project directors established best practices, and over 35 years of experience in shipbuilding means we find solutions for even the most demanding projects and on tight schedules. We stand by our promise of being a quality and dependable partner. We manage every detail of project management in interior shipbuilding– design, procurement, technical know-how, material knowledge, industry regulations, production and installation.
We are currently involved in building world class cruise ships in Turku (Icon of the Seas series), Germany and France, as well as developing a global interior ship refurbishment business. Our speciality is to deliver the most complex interior projects such as building theaters, water parks and other entertainment areas in the latest cruise ships operated by world renowned global cruise liners.
At Merima, we have more than 100 professionals working in our different locations. Our employees are motivated, passionate professionals and our work is based on a strong team spirit and continuous development. Our encouraging and flexible work community is comprised of highly trained professionals united by a passion for shipbuilding. At Merima, we are bound together by an unshakable team spirit that extends to every employee, regardless of their role or position.
We aim to be the best workplace by promoting common goals, continuous development and investment in employee experience. It is important to us that our employees are committed and happy. Our hierarchy is low and the most important thing for us is that the team works well together.
Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön.
Seuraa Pooliaa Somessa!