Helsinki

Kirjanpitäjä

Haemme Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevalle arvostetulle ja kasvavalle sekä nykyaikaiselle Satakerta Rödl & Partnerille tilinpäätöstaidot ja monipuolisesti verotuksen hallitsevaa Kirjanpitäjää monipuolisiin taloushallinnon tehtäviin vakituiseen työsuhteeseen. Tässä yrityksessä viihdytään ja ammatilliseen kasvuun kannustetaan ja kasvuasi tuetaan. Saat mahdollisuuden edetä haluamaasi suuntaan ja kasvattaa osaamistasi taloustehtävien parissa.

Työtehtävät

Työskentelet osana kv (kansainvälisiä asiakkaita hoitavaa) tiimiä, jossa tukenasi toimii osaavat kollegat sekä tiiminvetäjä, joka auttaa ja tukee sinua työssäsi ja tarjoaa myös sijaistamista tarpeen ilmaantuessa. Kunkin tiimin (yhteensä viisi tiimiä) vastuulla on hoitaa asiakasyritystensä monipuolisia kirjanpidon, viranomaisyhteyksien sekä raportoinnin ja veroihin liittyviä tehtäviä ja tarjota proaktiivisesti talouden hallintaan liittyvää asiantuntijuutta moninaisissa tilanteissa ja kysymyksissä. Palkkahallinto on keskitetty yhdelle tiimille.

Tällä hetkellä tarve kohdistuu erityisesti kv-tiimiin, mutta toivomme sinulta laaja-alaista kokemusta eri aloilta, jotta sinulla on valmius auttaa myös muita tiimejä tarpeen mukaan. Järjestelmiä on useita, mutta tässä tehtävässä toivoisimme sinulta kokemusta Procountorista. SAP ja Microsoft365/Navision osaaminen katsotaan eduksi. Lakisääteisen taloushallinnon lisäksi Rödl & Partner hoitaa (useista eri maista olevien) asiakasyrityksiensä verotusta, yritysjärjestelyitä ja lakiasioita. Palvelumalli on laaja ja kaikenkattava ja näin asiakkaat voivat luottavaisin mielin keskittää yrityksensä ja taloutensa sekä juridiset osa-alueet samalla palveluntarjoajalle.

Työtehtäviisi kuuluu itsenäinen tilinpäätöksen muodostaminen, juokseva kirjanpito, ulkoinen laskenta ja verotusasioiden hoitaminen sekä asiakkaiden proaktiivinen talouskonsultointi.

Tässä vahvasta asiantuntijuudestaan tunnetussa yrityksessä halutaan aina palvella asiakkaita ammattitaitoisesti ja joustavasti sekä vastuullisesti ja siksi palveluhenkinen ja joustava asenteesi on arjessa ja sen vaihtelevissa tilanteissa hyvin merkityksellinen.

Toivomme sinulta

  • Kokemusta kirjanpidosta ja itsenäisestä tilinpäätöksestä sekä vero-osaamista (alv, elinkeinoverotus).
  • Kokemusta Procountor -järjestelmästä, mutta arvostamme muidenkin kirjanpito-ohjelmien osaamista.
  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta.
  • Suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista sujuvaa taitoa. Saksan kielen osaaminen on plussaa, ei edellytys.
  • Kiinnostusta hoidettavien asiakkaiden yritystoimintaan sekä itsesi kehittämiseen.

Tunnistat itsesi näistä:

  • proaktiivinen ja itseohjautuva
  • isomman kokonaisuuden hahmottaja
  • vastuunkantaja
  • tarkka ja huolellinen
  • ystävällinen

Arvostamme etenkin halukkuuttasi kehittyä työssäsi entistä monipuolisemmaksi taloushallinnon ammattilaiseksi. Olet luotettava ja haluat tuntea ylpeyttä omasta työstäsi ja yrityksestä, missä työskentelet.

Tämä on hieno mahdollisuus monipuolisesta talousroolista kiinnostuneelle päästä näkemään ja oppimaan sekä tekemään laajasti ja ottamaan vastuuta.

Voit itse määritellä työskentelymallisi eli halutessasi voit olla toimistolla, vaikka päivittäin, mutta mikäli sinulle sopii työskentely enemmän etänä, on sekin mahdollista.

Oman esihenkilön ja tiimin kanssa pidetään joustavasti ja säännöllisesti palavereja ja voit osallistua niihin myös Teamsin kautta.

Miksi töihin Satakerta Rödl&Partnerille?

Satakerrassa koetaan kunnia-asiaksi asiakkaiden auttaminen matkalla menestykseen. He haluavat varmistaa omalla toiminnallaan, että asiakkaat voivat keskittyä siihen, minkä he osaavat parhaiten. Kerätyn asiakaspalautteen perusteella tässä tavoitteessa on myös onnistuttu hyvin. Tämä on mahdollista vain, kun aidot ammattilaiset pelaavat hyvin yhteen.

Siksi Satakerrassa on myös kunnia-asia tarjota työntekijälle hyvinvointia ja aktiivisuutta edistävä työympäristö. Heillä panostetaan työntekijöiden hyvinvointiin esimerkiksi kattavalla työterveyshuollolla, sairauskuluvakuutuksilla ja liikunta- ja kulttuurieduilla sekä hyvinvointirahalla. Lisäksi työntekijöitä kannustetaan ammatilliseen kehittymiseen ja tarjotaan mahdollisuuksia kouluttautumiseen ja tutkintojen (KLT, PHP, TNT) suorittamiseen.

Lisätiedot

Kiinnostuitko? Mikäli kiinnostuit, niin jätä hakemuksesi ja CV:si meille palkkatoiveineen ja ota yhteyttä, mikäli sinulla heräsi jotain kysyttävää. Huomioithan, että hakuprosessi on jo käynnistynyt ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lähetäthän siis hakemuksesi mitä pikimmin! Ilmoitus poistetaan heti kun tehtävä on täytetty. Lisätietoja antaa rekrytointikumppanimme Poolialla Sanna Majava (sanna@poolia.fi / 020 7290 838) ja Tarja Laakso (tarja@poolia.fi / 020 7290 847).

Satakerta Rödl & Partner Oy

Satakerta Rödl & Partner Oy on vuonna 1987 perustettu Taloushallintoliiton auktorisoima tilitoimisto ja tällä hetkellä meillä työskentelee 30 taloushallinnon ammattilaista kahdella eri paikkakunnalla; Helsingissä ja Kouvolassa. Vuodesta 2014 lähtien olemme ollut osa Rödl & Partner -konsernia, joka toimii noin 100 maassa. Yhdessä Rödl & Partner Asianajotoimiston kanssa, tarjoamme laajat ja kansainväliset asianajo-, verokonsultointi-, tilintarkastus ja taloushallinnon palvelut saman katon alta.

https://www.satakerta.fi/

Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön. 

Seuraa Pooliaa Somessa!
LinkedIn Facebook Instagram Twitter

Sijainti
Helsinki
Työsuhteen tyyppi
Vakituinen
Ilmoitus jätetty
27.06.2024
Viitenumero
17379771
Yhteyshenkilö

Tarja Laakso

tarja@poolia.fi

p. +358 20 729 0837