Työtehtävät
Tehtävässäsi palvelet asiakkaita laaja-alaisesti ja vastaat itsenäisesti kirjanpidosta, raportoinnista, palkanlaskennasta sekä veroilmoituksista ja tilinpäätöksistä.
Käytät työssäsi Visma Netvisor -ohjelmistoa ja sen osaaminen on edellytyksenä työssä menestymiselle.
Edellytykset
- Soveltuva kaupallinen koulutustausta (esim. KTM, Tradenomi, Yo-merkonomi) ja mahdollisesti KLT- tai PHP- tutkinto
- Kokemusta monipuolisista kirjanpidon tehtävistä muutaman vuoden ajalta
- Kykyä tehdä itsenäisiä tilinpäätöksiä
- Hyvä Excel- osaaminen sekä sähköisten järjestelmien käyttökokemus on edellytys työssä onnistumiselle
- Sujuva suomen kielen suullista ja kirjallista osaamista, englannin kielen taito on eduksi
Luonteeltasi olet asiakaslähtöinen, proaktiivinen ja yhteistyötaitoinen. Sinulla on tarkka ja järjestelmällinen työote. Aikatauluissa pysyminen ja laadukas työn jälki ovat sinulle tekemisen perusta ja kommunikoit mielelläsi asiakkaiden kanssa. Viihdyt avoimessa ja välittömässä työympäristössä, jossa tarvitaan reipasta ja innostunutta sekä itsenäistä ja oma-aloitteista työotetta.
Edut
Tarjoamme sinulle monipuolisen taloushallinnon tehtävän mielenkiintoisten ja vaativien asiakkuuksien parissa mukavassa ja viihtyisässä työympäristössä. Tuemme ammatillista kehittymistäsi monipuolisten työtehtävien ja ajantasaisten koulutusten avulla. Kilpailukykyinen palkkasi muodostuu kykyjesi ja kokemuksesi perusteella. Tarjoamme myös hyvät työsuhde-edut. Etsimme tehtävään ensisijaisesti kokoaikaista työntekijää, mutta mikäli sinulle itselle sopisi parhaiten työelämän jousto ja esimerkiksi 3-4 päivän työviikko, sekin on mahdollista.
Hakuohjeet
Mikäli kiinnostuit, niin jätä hakemuksesi ja CV:si meille palkkatoiveineen ja ota yhteyttä, mikäli sinulla heräsi jotain kysyttävää. Huomioithan, että hakuprosessi on jo käynnistynyt ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lähetäthän siis hakemuksesi mitä pikimmin! Ilmoitus poistetaan heti kun tehtävä on täytetty. Lisätietoja tehtävästä antaa Poolian konsultti Maria Kostenko (020 7290 847 & maria@poolia.fi).
Yrityspalvelu ProAcc Ky
Yrityspalvelu ProAcc Ky on vuonna 2005 perustettu moderni ja innovatiivinen taloushallinnon palveluyritys. ProAcc tarjoaa asiakkailleen taloushallinnon ratkaisut tehokkaasti sähköisillä työvälineillä ja tuottaa lisäarvoa asiakkaiden liiketoiminnalle kokonaisvaltaisten palveluiden ja konsultoinnin muodossa. Toimitilamme sijaitsevat Jorvas High Tech Centerissä (www.jhc.fi), Etelä-Kirkkonummella hyvien liikenneyhteyksien varrella.
Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön.
Seuraa Pooliaa Somessa!
LinkedIn Facebook Instagram Twitter TikTok